رویه ارسال سفارشات

پس از آنکه تمام مراحل پرداخت و ثبت سفارش را به صورت کامل انجام داید، سفارش شما در فروشگاه پوشاک باریش گلدن ثبت شده و آماده ارسال خواهد شد. سفارشات ثبت شده توسط شما در سریع ترین زمان ممکن بسته بندی و تحویل اداره پست داده شده و شما عزیزان می توانید کد پیگیری محصولات را از طریق کانال تلگرامی فروشگاه baris golden مشاهده نموده و به راحتی از موقعیت سفارش خود اطلاع یابید.
با توجه به اینکه لذت خرید آنلاین به دریافت هرچه سریع تر محصول سفارش داده شده می باشد، ما نیز تلاش می کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات شما را بسته بندی و ارسال نماییم تا شما نیز از خرید اینترنتی خود لذت بیشتری ببرید.

 

ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز

سفارشات ثبت شده توسط شما از طریق پست پیشتاز خدمت شما عزیزان ارسال خواهد شد. در این روش پس از ثبت سفارش شما در فروشگاه باریس، بسته به موقعیت مکانی شما، از 4 تا 7 روز کاری طول خواهد کشید تا سفارش مورد نظر به دست شما مشتریان عزیز برسد. شما عزیزان می توانید از طریق کانال تلگرامی ما، کد پیگیری محصولات را دریافت کرده و از موقعیت بسته خود آگاهی یابید.

 

ارسال سفارشات توسط تیپاکس

اگر چه بیشتر سفارشات از طریق پست پیشتاز انجام می شود، اما شما عزیزان می توانید با ارتباط با تیم پشتیبانی باریش، سفارش خود را از طریق تیپاکس نیز دریافت نمایید. هزینه ارسال سفارشات از طریق تیپاکس بر عهده مشتریان عزیز بوده و می توانید با هماهنگی تیم پشتیبانی ما، درخواست ارسال مرسولات توسط تیپاکس را نیز داشته باشید.

تمامی خدمات ارائه شده برای ارسال سفارشات فروشگاه باریش گلدن برای راحتی هرچه تمام تر شما عزیزان می باشد تا بتوانید به راحتی سفارش خود را به ثبت رسانده و محصولات را درب منزل خود دریافت نمایید. ما در تیم باریش گلدن در تلاش هستیم با ارائه خدمات پس از فروش مناسب رضایت شما از یک خرید اینترنی عالی را بر طرف نماید.